KOMENTARZE do: Nigdy nie byłem 3/3 Synteza

Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło
Dobre również jest to, że udało mi się wreszcie ten tasiemiec jakoś skończyć. Wszystkim, którzy zechcieli przez niego przebrnąć - dziękuję :)
PROWINCJAŁKA 1075754 | 24.09.2011 20:17 zablokuj


@prowincjałka
Splatamy na powrót zerwane nitki i czasem powstaje splot inny od oczekiwanego.
Podziwiam determinację :)
AGNIESZKAZET 742296 | 24.09.2011 21:14 zablokuj


@AgnieszkaZet
Podziwiam determinację :)

Ja również: jednak przeczytałaś... ;)

A na serio: z natury jestem zawzięta. Wzięłam i zawzięcie napisałam tego tasiemca. Podobnie zawzięcie zabrałam się za prowadzenie spraw szkolnych. Według dentystki mam zgryz buldoga ;)
PROWINCJAŁKA 1075754 | 24.09.2011 21:35 zablokuj


@prowincjałka
z natury jestem zawzięta

Powiedziałbym raczej, że twarda jesteś :)


tłumacząc, że nigdy tak o niej nie myślał, i że to przecież nie był on, tylko internet

No, ale tę szybę to już na pewno należałoby stłuc ;)
SŁAWEKP 183325 | 25.09.2011 09:55 zablokuj


@SławekP
tę szybę to już na pewno należałoby stłuc ;)

W duchu odpowiedzialności - spróbowałam :)

Już po zjeździe, na forum klasowym, zadałam pytanie:

"KIM JESTEM W INTERNECIE? Kim jestem w internecie: realną osobą czy wirtualnym awatarem? Do zadania tego pytania skłania mnie krótka wymiana zdań z "Samcem Beta" podczas zjazdowego obiadu. "Beta", z kim tutaj rozmawiam, z kim się spieram, z kim obrzucam się inwektywami?.."

Beta podjął rozmowę, a przypierany do muru, żeby konkretnie odpowiedział (tak - tak / nie - nie), w duchu radykalizmu i uczciwości, które ciągle w swoich internetowych "manifestach" postulował, zaczął się wić jak piskorz:

""Omega", jakakolwiek z mojej strony jednoznaczna deklaracja na forum publicznym nie byłaby dla mnie korzystna. /.../ za każdym razem powodowałoby negatywny wizerunek mojej osoby wśród odbiorców tej wypowiedzi /.../ postawiłaś pytanie, na które każda jednoznaczna odpowiedź byłaby przeciw mnie"

Potem zaczął rozbić erystyczne uniki, zarzucając mi brak kultury wypowiedzi i zakończył dyskusję:

"powinnaś zmienić kulturę prowadzenia dyskusji, bo obecnie reprezentowany przez Ciebie poziom mi nie odpowiada i dlatego też kończę wymianę zdań"

"Samiec Beta" w wrócił do swojego światka na onecie, gdzie prowadzi swoje prywatne forum dyskusyjne (założył je jeszcze przed naszą-klasą) i tak sobie żyje w tym internetowym sosie, nie potrafiąc wziąć odpowiedzialności za swoje słowa...

W sumie żal, bo stał się mi (i nie tylko mi) bliski przez te desperackie próby zaistnienia przez internet. W realu brakuje mu wymowy, chowa się za plecami innych. Na ostatnim luźnym zejściu się próbował coś mi znowu przygadywać, poprosiłam więc, żeby głośno wyartykułował jakie ma zarzuty czy propozycje, a on skulił się i nic nie powiedział.

Umie tylko podgryzać. ALE: kiedy w pewnej sytuacji zatrzymałam się bezradnie przed przejściem przez jezdnię i patrzyłam na grupkę moich koleżanek i kolegów, którzy wiedzieli o mojej agorafobii, TYLKO ON z miejsca ruszył mi na pomoc...
PROWINCJAŁKA 1075754 | 25.09.2011 11:11 zablokuj


@prowincjałka
Skupienie na innych bardziej niż na sobie samym może być cechą szkodliwą, jak i pożyteczną... ale właśnie, kiedyś należałoby wreszcie tę podróż, o której i on sam pisał, jednak podjąć na poważnie, choć może nie być przyjemna.
SŁAWEKP 183325 | 25.09.2011 12:20 zablokuj


@SławekP
kiedyś należałoby wreszcie tę podróż, o której i on sam pisał, jednak podjąć na poważnie

Obawiam się, że nie każdy "nadaje się" do podróży w głąb siebie, jak nie każdy nadaje się do wyprawy w głąb Afryki... Niewprawny podróżnik może przepaść na dobre w buszu swojego serca...
PROWINCJAŁKA 1075754 | 25.09.2011 12:36 zablokuj


@SławekP
Mała korekta do moich własnych słów:

Niewprawny podróżnik może przepaść na dobre w buszu swojego serca...

Powinno być:

Niewprawny podróżnik może przepaść na złe w buszu swojego serca...
:)
PROWINCJAŁKA 1075754 | 25.09.2011 21:43 zablokuj


@
Dla porządku informuję ewentualnych zainteresowanych, że rozbudowałam nieco ostatni akapit. Informuję o tym, bo teraz dopiero mi się spodobał :)
PROWINCJAŁKA 1075754 | 26.09.2011 19:54 zablokuj


@prowincjałka
Dopiero dziś, po przeczytaniu powyższej informacji, zauważyłem, że w tytułach odcinków cyklu również zaszły zmiany. Momentami zaskakujące i z widoczną dawką sporego poczucia humoru :)
SŁAWEKP 183325 | 27.09.2011 14:38 zablokuj


@SławekP
zaszły zmiany

Nie po raz pierwszy Twoje słowa są mi natchnieniem - np. pytanie o "dezintegrację" :)

Nie tylko w tytułach, ale i w tekstach wszystkich trzech notek dokonałam zmian (cz. 2 wyczyściłam szczególnie). Tak jakoś się składa, że często dopracowuję notki już zawieszone na blogu - wtedy najlepiej je "widzę" :)
PROWINCJAŁKA 1075754 | 27.09.2011 17:58 zablokuj


sufiks wygrał z prefiksem ? czy odwrotnie?
Zafiksowałam się czy zaprefeksiłam? w tym ciągu wywodu.
19541220 8057 | 28.09.2011 20:26 zablokuj


@19541220
Afiks się zaafiksował. Poza ciągiem.
PROWINCJAŁKA 1075754 | 28.09.2011 21:57 zablokuj


TEKST – tutaj


.